Grym

Gah, grym hardstylelåt, den är härlig om något. - > 2:40 - 3:00 - 3:40<3




LK idag med Nicke, Dyrander & Grahn. Nicke kom först efter typ.. 2 timmar? xD Haha, men när han väl kom och träffade oss på KH så gick vi mot tivolit, där åkte jag, dyrander & nicke Breakdance, den är kul :)
Sen så gick jag mot målet (gahahaha lol?) och åkte batman.. Jag fick typ sepe-damp-panik när jag satt fast där.. hahaha, sen så.. Jävlar vad kul den var :D Men men, sen så gick vi mot Stardancer, som jag & Nicke åkte. Den är ju .. Kul. :)

Menmen, sen traskade vi runt en massa, och Dyrander & Grahn gick till kebabhuset för att äta, jag hade starkt behov efter att få åka batman igen.. men ingen ville :( Så det blev inget mer åkande.. Alls.. Bleeh!

Menmen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0