Wäh!

Haha. Jag har sovit konstigt inatt. - JO BTW. JAG SOV TYP HELA 7 TIMMAR INATT. DET ÄR HELT SJUKT. OMG :O
När jag vaknade så vaknade jag UNDER allt, och då menar jag verkligen under. Haha.

Ska kanske iväg med mami till nå ställe.. Det var ju det hon ville. Så jag kanske kan offra mig. Jag måste säga det.. Äh, tacka vet jag uppvärmda pooler. Gosh.

Massa tycker att jag ska uppdatera skrivandet. Men jag sitter här och ser knasig ut och försöker komma på något att skriva.. Um.. - ÖH ROBIN, TITTA DU MEDVERKAR. GOSH, VAD COOLT. :D
Haha. Random.

Öh. Jo, jag har fått värsta suget efter wow igen.. Men jag blir ju less snabbt som satan. Men jag skyller på trialen. Då blir man ruskigt less. Jag ska köpa. Så småningom.

Men innan jag ens funderar på något som wow, så åker pengarna på det jag längtar något fruktansvärt efter.. GÖRA HÅL I NAVELN FK YEA. :D Snart blir det väl. Efter sommaren sa jag, och snart är sommaren över.. Sadface & Happyface.

Så har kameran pajjat. Deprimerande. Give a CAAAMERAAAAA NAAAAO THNKS?1!?!eleven?!?!?111!?!!!!?!!1?!?!!?!!oneone!?!!1!!!

Kommentarer
Postat av: Saha~

Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2009-08-04 @ 11:08:41
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0