Knock You Down



En låt jag tycker om väldigt mycket.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sover hos pappa ikväll, jag fick låna hans bärbara dator, jobbadatorn tror jag bestämt att det var. Samtidigt som jag får lite sykbryt på det tröga playstationet så är jag social på msn, och nöter låten ovan.

Jag sitter också och funderar på vad jag ska göra imorgon.. Jag kanske är lite snäll och far förbi min kära mormor och säger hej.. Då kanske jag också kan passa på att tjäna lite money till tröjan.. (A) hahaha!

Vi får se om jag hinner uppdatera något mer.. OM jag ar något att säga rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fy skäms. Inte använda mormor som inkomstkälla!

2009-07-27 @ 00:53:06
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0