Neh.

Snart kommer Lollo hit, jag har saknat henne.. Nu dom 3 hela dagarna vi inte synts på, haha! Det känns konstigt att vara utan henne. :o

Jag sitter och nöter favoritlåten. Jag älskar soundet, jag älskar texten. Kan inte bli bättre.
THE ONLY THING I WANT FROM YOU IS TO STAY AWAY.

No more.. Nooo more.. No o o o o oo oo more! Silly boy.. Silly boy, why are you acting silly boy? Boy boy acting acting silly boy!

Jag är faktiskt less på tjafset. Nu. Jag är arg, yes. Riktigt arg. Nu leker jag människa med låg IQ igen.. - DRA ÅT HELVETE.

Neh.. Det är rent patetiskt av dig att komma och tjafsa. Du vill inte ha något med mig att göra, det har du gjort klart för dig. Vad bra, för jag vill då absolut inte ha något med dig att göra. Vem vill ha något att göra med en person som är förjävlig mot sina vänner?

Kommentarer
Postat av: nina

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-28 @ 15:31:47
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-28 @ 19:53:16
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0