tjiena tjiena, årets solbriennaahh!

Jag sitter och nöter Tjena Tjena samtidigt som jag är lite halvsocial på msn, OCH sminkar mig. Jag är ganska skillad ändå. Ööööh.. Jo.


Sen ska jag äta lunch, sen så väntar jag också på att min far ska ringa och säga att dom är hemma ifrån Bälinge. Så då ska jag fara dit. - Hemska tanke med att inte ha sin dator med SINA saker på. Jag känner mig fattig utan alla mina bilder & program och låtar osv.. Haha. Jag får ta och skaffa en bärbar så kan jag flytta allt dit JU. ;)

Tjena tjena, ingen får stanna ensam hemma, men du min vän, här kommer melodin igen! -

Meeen, nu ska jag faktiskt lyckas få på mig resten av kläderna jag tänkte ha på mig idag, och klara av sminkningen.. Så.. CIAO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0